Top 7 namirnica za djecu

Postoji puno namirnica koje svojom nutritivnim vrijednostima doprinose zdravom razvoju našeg djeteta. Ovoga puta izdvojili smo ipak neke koje su nedvojbeno savršeno potrebne u prehrani djece.

Suhe šljive

Ovo voće odlično je kada se osuši, jer ga možemo i duže držati pohranjeno, a da se ne pokvari. Suhe šljive imaju jako puno vlakana, a ona jako pomažu kod zatvora u djece.

sljive

Priprema:
Šljive dobro izmiksajte i pokušajte dati djetetu kao desert ili ih možete pomiješajti sa sokom od jabuke i najdražim žitaricama.

Mandarine

Ova voćka prepuna je vitaminom C i antioksidansima koja štite stanice u tijelu.

mandarine

Priprema:
Najbolje ih je poslužiti svježe ili ih možete narezati na kockice i preliti jogurtom, ali ne voćnim koji sadrži puno šećera.

Jogurt

Kada kupujete jogurt obratite pažnju na onaj koji sadrži najveći postotak žive kulture, jer ona regulira bakterije u probavnom traktu. Ovaj proizvod jača imunološki sustav i dobro utječe na srce. Odličan je izvor kalcija, vitamina D što ujedno doprinosi zdravlju zubiju u djeteta i dobrim kostima.

Priprema:
U jogurt možete ubaciti komadiće mandarine, zgnječenu bananu i zgnječeni avokado te možda dodati malo soka od jabuke, već prema želji.

Avokado

Prema spoznajama stručnjaka avokado ima određene supstance koje su vrlo slične majčinom mlijeku, a on je i izvrstan izvor nezasićenih masti koje su dobra vrtsa masnoća, a našoj djeci su jako potrebne jer utječu na dobar razvoj mozga. Avokado su bogat izvor nezasićenih masti”, kaže nutricionistica Leanne Cooper.

avokado

Priprema:
Izmiksajte avokado i u njega dodajte fini krem sir ili svježi kravlji sir te po želji malo zgnječene jabuke.

Borovnice

Bobica su prepune flavonoida koji su savršeni za bebine oči, mozak, ali čak i urinarni trakt.

borovnice

Priprema:
Čitave bobice borovnica pomiješajte s gustim sočnim jogurtom i nahranite svoju bebu.

Brokula

Brokula sadrži jako puno folne kiseline, kalcija i vlakana, a zna se da je odlična u borbi protiv raka

Priprema:
Brokulu pripremite, prethodno izrezanu na sitne kockice, na pari dok ne omekša, a zatim ohladite budući je djeca bolje prihvaćaju okusom kada je ohlađena. Servirajte je uz glavno jelo ili samu za sebe kao manji obrok.

Leća

Leća ima izobilje vlakana i proteina, i spada pod najjeftiniju iznimno zdravu hranu.

leca

Priprema:
Leću skuhajte i pomiješajte sa različitim povrćem kuhanim na pari. Leću također možete pomiješati i sa skuhanom rižom koja će obrok učiniti bogatijim.