Od svog osnutka 2009. godine, IZIPIZI se od brenda koji proizvodi samoposlužne naočale za čitanje razvio u brend koji nudi širok dijapazon sunčanih naočala i naočala za čitanje za djecu i odrasle.
Cilj projekta „Svjetski dan činjenja dobrih djela“ je podignuti svijest o važnosti svakodnevnog činjenja nečeg dobrog za zajednicu.
„Veliko hvala mojoj publici koja mi iz godine u godinu pruža bezrezervnu podršku i dozvoljava mi da živim svoj san.“
Izazov „ULOVI ZAMAH“ osmislila je Danijela Pupovac, autorica uspješnih programa za promjenu navika, ponašanja i zdravog mršavljenja.
Akcija čišćenja parka Srednjaci i zabavno – edukativni program za cijelu obitelj!
Brojni roditelji pitaju se kako između brojnih ponuda aktivnosti za djecu kako odabrati idealnu za svoje dijete. Sport, kultura, obrazovanje – sve su to područja koja djeci osiguravaju zabavu, ali i nova znanja i vještine koje ih pripremaju “za život”.
Raskošni modni događaj održan ovog vikenda na Zagrebačkom Velesajmu bio je žarište ljepote.
Najljepši i najiskreniji poklon je pjesma jer uvijek dolazi iz srca, a to najbolje zna Tony Cetinski koji nam donosi upravo takav novi singl – ‘Vojnik pod zvijezdama’.
Novopokrenuti magazin za pop kulturu i autorske priče – MOOD.HR pitao je utjecajne žene i aktivistice koje se svojim angažmanom bore za prava žena
Uvijek besprijekornim izvedbama na violončelu, HAUSER je najvećim hitovima irske grupe dao novi karakter.