Pamučne vrećice za kupovinu

Slavko Sobin i Gabriela Pilić dizajnirali su pamučne vrećice za kupovinu u kampanji EKOLOGIČAN IZBOR kompanije Procter&Gamble i njezinih marki

Gillette, Venus, Old Spice, Pantene, Herbal Essences, Head&Shoulders i Oral-B, a koja se odvija u Konzumu

Slavko ili Gabriela?

Izbor između njih dvoje je pretežak, pa je zato jedini logičan izbor onaj ekologičan!

Ovaj plesni par od 1. do 31. listopada sudjeluje u kampanji EKOLOGIČAN IZBOR kompanije Procter&Gamble i trgovačkog lanca Konzum, i to s dizajnom platnenih vrećica za višekratnu upotrebu. Vrećica čiji dizajn potpisuje Gabriela Pilić poručuje – Ova torba ima dušu.

Na Slavkovoj vrećici je poruka – Ja da sam Zemlja ja bi svima opalija trisku!

slavko-gabriela-vrecica-1

Ekologičan izbor koji očekuje kupce Konzuma je između Gabrieline ili Slavkove platnene vrećice uz kupnju najmanje tri proizvoda odabranih marki kompanije Procter&Gamble.

„Ekologija više nije pitanje izbora. Svatko od nas treba za početak krenuti od sebe, a kampanja Ekologičan izbor može biti korak koji će potaknuti brojne promjene u svakodnevnom životu.

Platnene vrećice jedan su od načina ostvarivanja naših ekologičnih izbora. Da nam Zemlja zaista ne opali trisku uskoro!“, izjavio je glumac Slavko Sobin.

slavko-gabriela-vrecica-3

Kupci biraju između Slavkovog i Gabrielinog dizajna pa su njih dvoje u svojevrsnom dvoboju. Gabriela Pilić, višestruka hrvatska i međunarodna prvakinja u sportskim plesovima, u svoj je dizajn prenijela emocije koje je pokreću kad je riječ o zaštiti okoliša.

„Trenutak za zaštitu okoliša je sad. Nikad nije bilo važnije reagirati i pokrenuti se pa se nadam da će kampanja Ekologičan izbor potaknuti malene, ali jako bitne promjene u kućanstvima, promjene koje će i okoliš osjetiti.

Moja torba koja ima dušu jedna je od njih i sretna sam što mogu reći da je moj izbor ekologičan“, izjavila je Gabriela Pilić.

slavko-gabriela-vrecica-2

Procter&Gamble pokrenuo je globalnu inicijativu s ciljem ostvarivanja prirodne održivosti do 2030. godine, nazvanu Ambition 2030.

Putem svojih najvažnijih brendova pokreće kampanje diljem svijeta koje će potaknuti promjenu i podržati lokalne ekološke inicijative.

U narednom razdoblju P&G planira većinu svojih pakovanja učiniti pogodnim za recikliranje ili ponovnu upotrebu.

„Danas više no ikada, kompanije su svjesne da njihovi izbori značajno utječu na ponašanje potrošača i globalna kretanja.

Procter&Gamble je svjestan odgovornosti za period koji je pred nama i ulaže iznimna sredstva i napore da što više smanji utjecaj na okoliš.

Prije nekoliko godina proizvedena je ambalaža izrađena od plastike prikupljene na plažama, a to je samo jedan od načina na koje Procter&Gamble mijenja navike proizvođača i kupaca.

Kampanja Ekologičan izbor u suradnji s Konzumom jedna je u nizu kampanja kojima ćemo kupcima u Hrvatskoj ponuditi izbore koji doprinose očuvanju prirode“, izjavila je Roberta Čirjak, marketing menadžerica za Procter&Gamble u Hrvatskoj.

Kampanja „Ekologičan izbor“ u trgovinama Konzuma traje tijekom listopada, a kupci svoju platnenu vrećicu s potpisom Gabrijele Pilić ili Slavka Sobina dobivaju kao poklon uz bilo koja tri istodobno kupljena proizvoda marki Gillette, Venus, Old Spice, Pantene, Herbal Essences, Head&Shoulders i Oral-B. Izbor je tu, P&G poručuje: neka bude ekologičan!

Uz dopuštenje: Ambrela (sve fotografije)