Poznate mame odabrale su nježnost

Povod zaigranom druženju bilo je najveće lansiranje Johnson’s proizvoda u 125 godina postojanja ove poznate robne marke.

_DSC8397

U zaigranoj atmosferi UP2PLAY igraonice u zagrebačkom Centru Cvjetni, uz slogan ODABERITE nježnost, poznata robna marka Johnson’s ponovno je lansirala nježne proizvoda za djecu među kojima je i nova Johnson’s Cotton Touch™ linija, posebno osmišljena za osjetljivu kožu novorođenčadi.

IMG_4868

Brojni uzvanici, među kojima su se našle i poznate mame Nevena Rendeli, Nataša Janjić i Vanda Winter, pogledali su zanimljivu prezentaciju koju je moderirala Ida Prester a kroz koju su se mogli uvjeriti u sve prednosti novih, poboljšanih Johnson’s proizvoda.

_DSC8355

Naime, kroz desetljeća pionirskih istraživanja i rigoroznih ispitivanja, Johnson’s je surađivao s tisućama roditelja kako bi unaprijedio proizvode iznutra i izvana.

Više od 400 sastojaka odbačeno je tijekom preoblikovanja pa su konačan rezultat jednostavniji i nježniji proizvodi bez parabena, sulfata i boja, oblikovani su da smanje rizik za alergije te sadrže 90% prirodno dobivenih sastojaka.