Za generaciju Z Instagram je vodeći izvor inspiracije prilikom odabira odredišta za odmor.
Postoje brojne spekulacije kad je riječ o najnovijoj Z generaciji mladih i njihovom korištenju društvenih mreža.
Jesu li im već dosadile?
Dijele li još uvijek sadržaj putem njih?
Pouzdaju li se zaista u tolikoj mjeri u influencere?
Novo istraživanje otkrilo je da iako pripadnici generacije Z preferiraju vizualne sadržaje na odmoru i vole snimati fotografije, ali njihova motivacija nije ograničena samo na ekran koji drže u rukama.
Vizualizirati znači boraviti
Kažu da slika vrijedi tisuću riječi, a za pripadnike generacije Z te riječi moraju uključivati #putovanje i #inspo.
Velika većina mladih ljudi, pripadnika generacije Z iz Hrvatske, primjerice voli pregledavati objave i fotografije vezane za putovanja na društvenim mrežama, a kad je riječ o odlučivanju koje će odredište posjetiti oslanjaju se na društvene mreže, pri čemu većina navodi da je to njihov prvi izvor inspiracije.
Pripadnici Z generacije vjeruju influenserima i Instagramu
Među pripadnicama generacije Z iz Hrvatske još je veća vjerojatnost vizualiziranja sljedećeg odredišta prilikom skrolanja.
Oslanjanje na Instagram više je od sveukupnog hrvatskog prosjeka, čak i u usporedbi s milenijalcima.
Kad je riječ o biranju novih odredišta za putovanja, povelik broj pripadnika generacije Z globalno kaže da na njihovu odluku utječu influenceri na društvenim mrežama.
Generacija Z ne nalazi inspiraciju samo na ekranima pametnih telefona, već ih je inspiriralo odredište koje su vidjeli u filmu ili TV seriji, a zatim su ga poželjeli i osobno posjetiti. Preporuke za putovanja također dobivaju i offline na temelju društvenih interakcija, pri čemu se oslanjaju i na preporuke prijatelja.
Idealne fotografije za društvene mreže
Generacija Z iz Hrvatske kaže da želi otputovati u neko odredište koje će dobro izgledati na fotografijama te da tijekom putovanja uvijek dodaju fotografije na društvene mreže.
Na svom posljednjem odmoru, prema istraživanjima, pripadnici generacije Z iz Hrvatske napravilo je više od 50 fotografija dnevno.
Kao prva generacija koja je odrasla u digitalnom dobu, ne iznenađuje činjenica da je generacija Z generacija koja ne želi život bez pristupa internetu i najveća im je važnost pristup upravo Wi-Fi mreži tijekom putovanja ili boravka na nekoj od destinacija.
Nije sve u Instaču
Ipak, Instagram nije njihova jedina motivacija. Generacija Z svjesna je važnosti doživljaja na putovanjima pa se stoga fokusiraju na ono što se nalazi pred njima i uživaju u trenutku umjesto da stalno nešto “dižu” na društvene mreže, što upućuje na to da ta generacija itekao zna uživati i cijeniti takve životne momente.
Uz dopuštenje: Dialog (sve fotografije)