Generacija Z i društvene mreže: Kompliciran odnos

Za generaciju Z Instagram je vodeći izvor inspiracije prilikom odabira odredišta za odmor.

Postoje brojne spekulacije kad je riječ o najnovijoj Z generaciji mladih i njihovom korištenju društvenih mreža.
Jesu li im već dosadile?
Dijele li još uvijek sadržaj putem njih?
Pouzdaju li se zaista u tolikoj mjeri u influencere?

Novo istraživanje otkrilo je da iako pripadnici generacije Z preferiraju vizualne sadržaje na odmoru i vole snimati fotografije, ali njihova motivacija nije ograničena samo na ekran koji drže u rukama.

gen-z-insta

Vizualizirati znači boraviti

Kažu da slika vrijedi tisuću riječi, a za pripadnike generacije Z te riječi moraju uključivati #putovanje i #inspo.

Velika većina mladih ljudi, pripadnika generacije Z iz Hrvatske, primjerice voli pregledavati objave i fotografije vezane za putovanja na društvenim mrežama, a kad je riječ o odlučivanju koje će odredište posjetiti oslanjaju se na društvene mreže, pri čemu većina navodi da je to njihov prvi izvor inspiracije.

gen-z-insta-1

Pripadnici Z generacije vjeruju influenserima i Instagramu

Među pripadnicama generacije Z iz Hrvatske još je veća vjerojatnost vizualiziranja sljedećeg odredišta prilikom skrolanja.

Oslanjanje na Instagram više je od sveukupnog hrvatskog prosjeka, čak i u usporedbi s milenijalcima.

Kad je riječ o biranju novih odredišta za putovanja, povelik broj pripadnika generacije Z globalno kaže da na njihovu odluku utječu influenceri na društvenim mrežama.

Generacija Z ne nalazi inspiraciju samo na ekranima pametnih telefona, već ih je inspiriralo odredište koje su vidjeli u filmu ili TV seriji, a zatim su ga poželjeli i osobno posjetiti. Preporuke za putovanja također dobivaju i offline na temelju društvenih interakcija, pri čemu se oslanjaju i na preporuke prijatelja.

Idealne fotografije za društvene mreže

Generacija Z iz Hrvatske kaže da želi otputovati u neko odredište koje će dobro izgledati na fotografijama te da tijekom putovanja uvijek dodaju fotografije na društvene mreže.
Na svom posljednjem odmoru, prema istraživanjima, pripadnici generacije Z iz Hrvatske napravilo je više od 50 fotografija dnevno.

Kao prva generacija koja je odrasla u digitalnom dobu, ne iznenađuje činjenica da je generacija Z generacija koja ne želi život bez pristupa internetu i najveća im je važnost pristup upravo Wi-Fi mreži tijekom putovanja ili boravka na nekoj od destinacija.

Nije sve u Instaču

Ipak, Instagram nije njihova jedina motivacija. Generacija Z svjesna je važnosti doživljaja na putovanjima pa se stoga fokusiraju na ono što se nalazi pred njima i uživaju u trenutku umjesto da stalno nešto “dižu” na društvene mreže, što upućuje na to da ta generacija itekao zna uživati i cijeniti takve životne momente.

Uz dopuštenje: Dialog (sve fotografije)