Brainobrain – najbolji program za razvoj vašeg djeteta

Brainobrain je program za razvoj kognitivnih sposobnosti i socijalne emocionalne inteligencije kod djece.
Svrha programa je kvalitetni osobni razvoj, podizanje svjesnosti o moralnim i etičkim načelima te maksimalno poticanje i iskorištavanje svih mentalnih potencijala kod djece.

Brainobrain olakšava djeci vrtićkog, predškolskog i školskog uzrasta usvajanje novih vještina i znanja te razvoj socijalnih vještina.

U svakom djetetu spava genijalac, probudimo ga s Brainobrainom!

W: Kako je razvijen Brainobrain program?

Brainobrain program je osmišljen prije više od 15 godina u suradnji indijskih i britanskih stručnjaka iz područja obrazovanja, mentalne aritmetike i pozitivne psihologije.
Želja i vizija se pretvorila u stvarnost prije 15 godina kada su u program krenule prve generacije djece u Indiji i Dubaiju.
Osnivači su imali viziju boljeg svijeta te su odlučili da je ključan pristup sinergija Abacus mentalne aritmetike i pozitivne psihologije.
Nakon 15 godina nalazimo se u više od 950 centara u svijetu u više od 40 zemalja svijeta!

W: Kako djetetu Brainobrain program može pomoći u njegovom razvoju?

Brainobrain program je sa razlogom koncipiran na 10 odnosno 12 razina uzmemo li u obzir da se radi o mentalnom radu i cjeloživotnoj vještini.Govoreći o cjeloživotnoj vještini Abakus i mentalna aritmetika su vještine koje se samo svakodnevnim vježbanjem usvajaju.

Svakodnevnim vježbanjem polaznici razvijaju radne navike, koncentraciju, fokus, vizualizaciju, slušačke sposobnosti, odličnu mentalnu koordinaciju lijeve i desne polovice mozga, te izvrsnost u rješavanju matematičkih i logičkih zadataka.
Abakus je alat koji od samog početka korištenja omogućava mozgu razvoj glavna tri senzora, a to su vid- sluh- kinestetika (taktilno) što nazivamo VAK metodom učenja.

Najnovija istraživanja dokazala su da se najbolji rezultati postižu kad djeca usvajaju i čuvaju informacije koje primaju kroz sliku, zvuk i pokret.
Tad je proces pamćenja brži, a informacije se pamte bolje i duže jer su u taj proces uključene i aktivne desna i lijeva strana mozga.

Ako dijete uči gledajući, slušajući i dodirujući, njegov/njen proces pamćenja je brži i dugoročniji. Brainobrain koristi VAK tehniku na svoj jedinstven način, zajedno s abakusom, matematikom i vizualizacijom. Rezultat toga je razvoj i poboljšan kapacitet dječjeg mozga.

Osim razvoja kognitivnih sposobnosti radimo i na razvoju socijalno emocionalnih vještina kroz korištenje točno određenih alata iz NLP a (Neuro Lingvističkog Programiranje)

Korištenje NLPa u Brainobrain programu za rezultat ima razvoj sposobnosti vođenja, jačanje samopouzdanja i pametno upravljanje resursima (vrijeme, prostor, uvjeti…) s ciljem uspješnog postizanja najvažnijih životnih ishoda.

Razvoj djeteta je za nas temelj postojanja stoga se, uza sve navedeno, grupe formiraju prema uzrastu djece, grupe su male (od 8 do 9 polaznika), suradnja roditelja i edukatora je skoro svakodnevna i nužna uz praćenje dinamike grupe i svakog djeteta zasebno.

W: Koliko se program razlikuje prema dobi djeteta?

Program je prilagođen djeci uzrasta odnosno upisne dobi od 4 do 14 godine života iz razloga jer
je neuroplastičnost mozga u tom razdoblju najveća.

Upravo zbog velikog dobnog raspona i radi uspješnosti rada grupe se formiraju prema uzrastu polaznika.
Djeca vrtićkog odnosno predškolskog uzrasta rade prema modelu koji nazivamo Little Bobs dok školska djeca rade po modelu koji nazivamo Regular Bobs.
Razlika između navedena dva modela jest u dinamici rada i prilagođenosti dobnim interesima i vještinama djece.

W: Kakva je roditeljska uloga kroz program?

Brainobrain potiče odnosno naglašava da je roditelj bitan u procesu rada.
Polaznici imaju predavanja po dinamici jedan puta tjedno u trajanju od 120 minuta dok kod
kuće imaju „radnu“ obvezu vježbati 15 minuta dnevno.
Roditelji su važni za motiviranje polaznika za svakodnevno vježbanje kod kuće što je temelj
za usvajanje metodologije.

W: Kako program može olakšati prijelaz iz vrtića u školu?

Mnoga djeca radeći na Abakusu po prvi puta se susreću povezivanjem simbola broja sa
slikovnim oblikom broja, u ovom slučaju kuglicama.
Djeca vole kuglice jer ih vide te broj ima neku vrijednost a uz to ih pomičući osjete taktilno što im se jako sviđa.

Znamo da mozak slikovno brže i trajnije pamti stoga nam Abakus pomaže u prvim koracima zbrajanja i oduzimanja te kasnije množenja i dijeljenja.

Abacus se u nekom trenutku programa zamjenjuje sa mentalnom aritmetikom što djeci kroz vizualizaciju omogućava još brže izvođenje matematičkih radnji te višestruke radnje u isto vrijeme.
Metodologija Brainobraina uključuje i socijalno emocionalne komponente koje su važne za
djecu općenito a posebice prije kretanja u školu.

Radimo na prepoznavanju vlastitih emocija kao i tuđih, važnost komunikacije kao dvosmjerne ceste, poštivanje sebe te svojih i tuđih prava, poželjnog ponašanja te način ophođenja u društvu, itd.

Sve navedeno je odlična priprema za polazak u školu od stjecanja osjećaja kolektiva, radnih navika, socijalizacije, komunikacije te želje za novim znanjima uz sigurnost u matematičke vještine koje su iznad prosjeka spram vršnjaka.

Donosimo i izjave zadovoljnih korisnika, polaznika i njihovih sretnih roditelja programa Brainonbrain

Marin Projić, 2. Razred, 8. Stupanj BOB-a, O.Š. dr. Ivan Merz

„Matematika u školi mi je zabavna, sve je jako lagano. Na BOB-u mi je super, a nekad kad mi je teško znam da samo trebam vježbati i ne odustajem – kaže Marin.

Marin

Marina smo na BOB upisali dok je išao u vrtić, prvenstveno da mu bude priprema za školu. Htjeli smo da nauči pratiti predavanja i da mu se poboljša koncentracija kod učenja u čemu nam je BOB jako pomogao.

Dodatna svrha je bila postizanje odgovornosti u izvršavanju svojih obveza; u početku smo radili zadaće s njim, a sada on nas podsjeća da mora riješiti BOB” – kažu Ivana i Petar, Marinovi roditelji.

Julija

„Na BOB-u sam naučila zbrajati, oduzimati, množiti i dijeliti. Sad mi je malo teško dijeljenje, ali već mi ide bolje – kaže Julija koja trenutno dijeli četveroznamenkaste s dvoznamenkastim brojevima.
Na početku svakog stupnja bismo učili pravila računanja na abakusu kako bismo kući mogli pomoći ako zatreba.

Sada Julija sve radi samostalno; mi joj zadatke pregledavamo digitronom jer drugačije više ne pratimo što radi – kažu Ana i Dinko, Julijini roditelji kroz smijeh.“
Julija Pavuna, 2. Razred, 8. Stupanj BOB-a, O.Š. Miroslava Krleže

1 lara trofej 2018

Suzana Srnić Vuković

“Za program mentalne aritmetike zainteresirala sam se informirajući se preko interneta. Tako sam naišla na Brainobrain i odlučila u taj program uključiti svoju tada šestogodišnju predškolarku. Lara je i od ranije bila zainteresirana za brojeve i mislila sam da bi joj to bila zanimljiva aktivnost, a i priprema za školu.

Jako brzo je napredovala i svakim korakom se sve više radovala novim znanjima. U školi je puna samopouzdanja i spremna za sve izazove. Sada i njena tri brata, tri šestogodišnja blizanca, sa uživanjem pohađaju Little BoBse.”

Lara Vuković

“U Brainobrain (BoB) me upisala mama dok sam još išla u vrtić. Sad idem u 2. razred Osnovne škole Rugvica i na Regular 4 stupanj brainobraina u centru Trnje. Volim svoju trenericu i lijepo mi je sa prijateljima u grupi. Najviše mi se sviđa množenje i dijeljenje.

Bila sam dva puta u Dubaiju na međunarodnom natjecanju i oba puta osvojila šampionski trofej. Učestvovala sam i u Guinessovom rekordu za najbrojnije predavanje. Trofej sam osvojila i na državnom natjecanju. Sad volim pomagati bracekima u pisanju zadaće iz BoB-a.”

Sve fotografije uz dopuštenje Brainobraineurope