Dan sigurnijeg interneta

Hrvatski Telekom, u sklopu svoje društvenog odgovorne inicijative za povećanje sigurnosti djece na internetu ”Šeraj pozitivu, blokiraj negativu”, a povodom međunarodnog Dana sigurnijeg interneta, pokreće široku nacionalnu akciju edukacije korisnika o načinima zaštite na digitalnim platformama.

Dodatno, Hrvatski Telekom sutra će potpisati Povelju o sigurnijem internetu, inicijativu koju je pokrenuo Centar za sigurniji Internet i Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM), a koja pokazuje spremnost mobilnih operatera na proaktivan pristup u povećanju sigurnosti djece na internetu.

Od sutra će zaposlenici HT-a u T-centrima diljem Hrvatske dijeliti novu brošuru „Kako zaštiti dijete u svijetu interneta, mrežnih tehnologija i mobilnih telefona“ koju je izradila Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM), a uz brošuru svim će zainteresiranima podijeliti i brojne dodatne praktične savjete zaštite.

„Većini onih koji se koriste internetom nedostaje dovoljno znanja o sigurnosti na internetu, a u HAKOM-u imamo dojam da djeca često znaju i više od svojih roditelja pa je cilj ove brošure ne samo pružiti informacije djeci nego i njihovim roditeljima, i još važnije – potaknuti roditelje i djecu da međusobno razgovaraju o ovoj važnoj temi“, pojasnio je sadržaj brošure Ivo Majerski, rukovoditelj Odjela informiranja i zaštite korisnika iz HAKOM-a.

Izdavanje HAKOM-ove brošure potaknuto je rezultatima prvog nacionalnog komparativnog istraživanja o sigurnosti djece na internetu provedenog krajem prošle godine u sklopu međunarodnog projekta EU Kids Online. Istraživanje koje je uspješno ujedinilo akademsku zajednicu, nevladin sektor i državne institucije s ciljem dobivanja stručne podloge za uvrštavanje teme sigurnosti djece i mladih na internetu u obrazovni kurikulum je HT podržao kroz svoju veliku inicijativu „Šeraj pozitivu, blokiraj negativu“.

„Hrvatski Telekom kao vodeći telekom operater i predvodnik digitalne transformacije u Hrvatskoj osjeća odgovornost da u okviru svojih mogućnosti osigura što sigurnije okruženje u kojem građani, posebno mladi, koriste nove tehnologije. Smatramo to iznimno važnom temom koju ćemo nastaviti poticati kroz našu inicijativu ”Šeraj pozitivu, blokiraj negativu”.

Da ne postoji dovoljna razina svjesnosti o rizicima pokazuje podatak da trećina mladih putem interneta komunicira s osobama koje ne poznaje, a svaki četvrti tinejdžer u dobi od 15 do 17 godina susreo se s osobom koju je upoznao online. Zato ćemo ove godine dodatno pojačati edukaciju svojih korisnika i nastaviti s uvođenjem proizvoda i usluga namijenjenih na povećanju zaštite na digitalnim platformama“, istaknula je Nataša Rapaić, članica Uprave HT-a i glavna operativna direktorica za privatne korisnike.

Uz dopuštenje: Hrvatski Telekom