Kupnjom Pom-Bär grickalica u Konzumu sudjelujete u projektu podrške darovite djece, učenika i mladih.
Intersnack Adria, vodeći proizvođač slanog snacka u Europi, lansirao je inicijativu pod nazivom “Genijalce potakni, svijet pomakni”, s ciljem poticanja darovite djece. Ova inicijativa se provodi u suradnji s udrugom Dar iz Zagreba, neprofitnom organizacijom koja pruža podršku darovitoj djeci, učenicima i mladima u Hrvatskoj.
Kako bi podržali i ojačali kvalitetu obrazovnih aktivnosti koje udruga organizira za svoje članove te kako bi se omogućio dodatni razvoj potencijala darovite djece, Intersnack Adria će od svakog prodanog pakiranja Pom-Bär grickalica udruzi Dar donirati 20 centi.
„Imati priliku direktno podržati rad udruge za darovitost Dar i pružiti dodatnu podršku darovitoj djeci, učenicima i mladima kroz ovakve inicijative predstavlja neprocjenjiv osjećaj za nas u Intersnacku. Ponosni smo na pozitivne priče poput ove i vjerujemo da će ih u budućnosti biti još više. Zahvaljujemo se i našem partneru Konzumu koji je prepoznao potencijal ove kampanje te se pridružio kako bismo zajedno ostvarili naš cilj“, poručila je Ivana Bojić, Trade Marketing menadžerica Intersnack Adrije.
Donacijska kampanja krenula je 1. travnja u trgovinama Konzuma diljem Hrvatske, a trajat će sve do 30. travnja. Do tada kupci imaju priliku podržati ovu akciju kupovinom bilo kojeg Pom-Bär pakiranja te doprinijeti kvalitetnijem izvannastavnom i izvanškolskom obrazovanju darovite djece.
„Udruga za darovitost djeluje već više od 10 godina te je u tom periodu, u raznim programima i aktivnostima udruge, sudjelovalo više od 600 djece. Znanstveni boravak, STEM program, Ljetni kamp te Socijalni izazovi samo su neki od projekata koje već godinama uspješno provodimo i na koje smo izrazito ponosni. Darovita djeca imaju izniman potencijal kojeg je, zbog opće društvenog napretka, potrebno kontinuirano njegovati i poticati na daljnji razvoj, stoga smo od srca zahvalni na akcijama poput ovih“, poručio je Dubravko Čop, Predsjednik udruge Dar.
Prema procjenama udruge Dar, u Hrvatskoj postoji između 7.500 i 10.000 darovite, odnosno djece koja pokazuju iznadprosječne rezultate i talente. Primjerice, među članovima udruge može se pronaći i dijete koje već u drugom razredu osnovne škole posjeduje znanje iz kemije razvijeno na fakultetskoj razini, učenik četvrtog razreda osnove škole čije se znanje iz područja IT-a procjenjuje na razini 35-godišnjeg stručnjaka te učenik 7. razreda osnovne škole koji samostalno razvija baze podataka i operacijske sustave.
Intersnack Adria prepoznaje važnost darovite djece i njihov potencijal za pozitivnu promjenu društva, stoga će nastaviti s aktivnostima usmjerenima na dodatni razvoj potencijala darovite djece i nakon završetka donacijske kampanje u okviru ovog projekta.
Uz dopuštenje: Abeceda komunikacije (sve fotografije)