Nova urbana kolekcija brenda Chypka

Sve popularniji zagrebački streetwear brend oduševio mladu publiku koja želi biti posebna predstavivši jednu potpuno novu modnu igru u kolekciji Trading Game, u kojoj se posebno ističu hoodice sa CHYPKA natpisom na čičak koji se mogu mijenjati.

Uz već prepoznatljiv motiv čipke, zagrebački dvojac Tadija Glasnović i Nikola Zorotović, ovoga su puta osimislili unisex kolekciju u koju su po prvi puta ubacili i boje.

trending-game-1

Zagrebački streetwear brend na sceni je skoro dvije godine, a već iza sebe ima zavidnu količinu obožavatelja i kupaca. Modne zaljubljenike i ljubitelje sreetwear stila osvojili su modelima koji vrhunski spajaju urbano i tradicionalno, jednostavnim i upečatljivim komadima odjeće koji na sebi nose tradicionalno ručno rađeni motiv hrvatske čipke.

trending-game-2

„Ova kolekcija ima dosta noviteta u sebi pa smo ju odlučili i prikazati na potpuno drugačiji način. Izabrali smo klub Opera da dobijemo tu atmosferu koju smo htjeli i koja u potpunosti odgovara priči našeg brenda. Ono što nas je posebno dirnulo je bila naša publika koja je došla obućena u sve naše dosadašnje modele, tako da je pola kluba doslovno bilo u CHYPKI. To nam jako puno znači i daje nam ogroman poticaj za dalje“, izjavili su Tadija Glasnović i Nikola Zorotović, kreativni dvojac iza brenda CHYPKA.

trending-game-3

U novoj kolekciji najviše se ističu hoodice koje na sebi imaju CHYPKA natpise na čičak te se ljudi mogu međusobno mijenjati. Cijela priča osmišljena je tako da se uz kupnju hoodice dobivaju dva različita logo-natpisa, dok se posebno mogu kupiti natpisi u drugim bojama i kombinacijama. Kolekcija je osmišljena tako da su, osim jedne haljine, svi modeli unisex u veličinama d XS do XXL.

trending-game-4

Ovoga puta odlučili su se maknuti od dosadašnje crno bijele varijante te se u kolekciji nalaze modeli u boji breskve, plavoj i žutoj. Od ove revije započeli su suradnju i sa Noss-om, te su uz najnoviju CHYPKA kolekciju, svi modeli ekskluzivno, dan prije svjetskog predstavljanja, nosili najnovije Jordan tenisice, koje u proizvodnji nisu bilie punih 18 godina.

trending-game-5

Ideja CHYPKE rođena je u mislima dvojice prijatelja početkom 2016. Jedan je tattoo artist i entuzijast ulične mode, drugi dizajner i proizvođač odjeće i tkanina. Uz pomoć male skupine bliskih prijatelja i istomišljenika, odlučili su udružiti snage i uspostaviti prvu marku odjeće takve vrste u našoj zemlji i regiji.

trending-game-6

Svi oni su visoko kreativni pojedinci i umjetnici, odgajani na ulici i od ulice, a fokus njihovog brenda je na spajanje moderne ulične mode s tradicionalnim motivima naših predaka. Hrvatska čipka potječe s otoka Paga, Hvara i iz grada Lepoglave. Svaki motiv i dizajn šalje snažnu poruku o jedinstvu, poniznosti i življenju vrijednog, skromnog i anonimnog načina života.

trending-game-7

CHYPKA odjeću možete pronaći u njihovom dućanu na adresi Ilica 14 u srcu grada Zagreba ili na webshopu www.chypka.com.

Tekst: Kapetanović komunikacije
Fotografije: Nikola Zorotović i Tadija Glasnović