Čast poput ove, svojevrsni je dokaz njezine izvrsnosti, predanosti i ljubavi prema onome što najbolje radi.
Zahvaljujući Leonie Hanne, Karat nakit zasjao na revijama Hermesa i Elia Saaba.
Cilj panela je skrenuti pozornost na važnost pružanja psihološke pomoći oboljelima i njihovim obiteljima, kao i edukacija javnosti o važnosti redovnih pregleda i samopregleda.
„Bolje spriječiti, nego liječiti“ – kampanja Optical Expressa za cilj ima podsjetiti mlade na važnost prevencije i redovnih pregleda vida.
U novom hotelskom zdanju s pet zvjezdica, smještenom u Praškoj ulici u Zagrebu, uživat će i posjetitelji i građani metropole.
Na našem tržištu, proizvod je predstavljen zajedničkom kampanjom ambasadorice branda – glazbenice Nike Turković i jednom od najrespektabilnijih hair stilistica na ovom području – Evelin Benković.
Jedan od najpopularnijih klasičnih instrumentalista današnjice uči koncerta u zagrebačkoj Areni 25.10. gostovao je u podcastu kod Ane Radišić.
Ecija Ojdanić i Frano Mašković briljirali su u glavnim ulogama predstave čija se tematika odnosi na brak i suživot supružnika nakon odlaska djece iz roditeljskog doma.
Na repertoaru se našlo preko 30 najvećih Severininih hitova.
Nakon posla ili za vikend krenite s djecom u prirodu i pokupite raznobojno jesenje lišće s kojim će djeca moći napraviti prava mala umjetnička djela.