Odabrali smo dva sretna dobitnika za super Gillette aparat s britvicom

Wish mama u suradnji s tvrtkom Procter & Gamble odabrala je dva sretna čitatelje sa super Gillett aparatić s pripadajućom britvicom za brijanje!

Sigurni smo da je svaki “muški” susret s ovom vodećom svjetskom kompanijom koja proizvodi i općepoznate Gillette britvice ostao u najboljem sjećanju, osim što je i sam naziv opće prihvaćen i postao je sinonim za najbolje muško brijanje.

brijač

#PITAJTATU

Skoro 80 % mladića pita tatu kako se brijati, a savjet za prvi „dejt“ traži samo njih 11.%

Kampanja #pitajtatu ima za cilj potaknuti odnos roditelja i djece kroz savjet i učenje novih, važnih vještina.

S-Box istraživanje provedeno na sveučilištima u Zagrebu, Varaždinu, Splitu, Rijeci i Osijeku u kojem je sudjelovalo skoro 4000 muških studenata pokazalo je kako su mladi Hrvati još uvijek poprilično sramežljivi kad je u pitanju traženja savjeta od roditelja vezano uz ljubavne odnose, no kad je u pitanju odijevanje i prvo brijanje tu su puno otvoreniji.

Prema istraživanju, tatu je za savjet i pomoć kod prvog brijanja zatražilo čak 78 % ispitanika, dok se na samostalni korak odlučilo samo njih 22%.

Na pitanje „Jeste li pitali tatu kako vezati kravatu?“ 59% ispitanika dalo je potvrdan odgovor, dok je 41 % njih smatralo kako to mogu sami naučiti ili kako im to nije važno.

Međutim, kad su u pitanju ljubav i emocije, tu su mladi ipak nešto sramežljiviji.
Samo 11 % studenata na hrvatskim sveučilištima je pitalo oca za savjet prije prvog izlaska s djevojkom.

Smjernice u životnim izazovima

Dječaci očeve savjete smatraju korisnim i vrijednim poštovanja, pa je stoga od velike važnosti da je roditelj prisutan kako bi davao smjernice u svakodnevnim životnim izazovima.

Jedan od načina za to je i razvoj povjerenja i dijeljenje zajedničkih interesa, ali i poticanje uloge oca koji sina uči novim, ali važnim cjeloživotnim vještinama.

DVIJE SRETNE DOBINICE SU:
Jasenka Vernik
Tanja Šoić
Čestitamo sretnim dobitnicama!

Jedna od prvih stepenica u „svijet odraslih“ je i svim muškarcima poznato – prvo brijanje

Kako bi potaknuo očeve i sinove da taj prvi korak učine zajedno, Procter & Gamble odnosno Gillette pokrenuo je nacionalnu kampanju #pitajtatu.

Gillette_HEADER_388x350_05

Nagradna igra u trgovinama

Tijekom kampanje #pitajtatu svi kupci Gilletteovih proizvoda u vrijednosti minimalno 120 kuna, kupljenih u bilo kojoj trgovini diljem Hrvatske, mogu osvojiti stolni nogomet ili godišnju zalihu britvica.

Osim što će „junior“ naučiti kako se pravilno obrijati, otac i sin mogu zajedno uživati u partiji stolnog nogometa.

Uz sudjelovanje u nagradnoj igri, u odabranim trgovinama kupci Gillettovih proizvoda u vrijednosti 120 kuna na poklon će dobiti i limited edition majicu Gillette. Detalji nagradne igre dostupni su na: Pitaj tatu

*Samim sudjelovanjem u pojedinom nagradnom natječaju Sudionik prihvaća sva pravila Nagradnog natječaja s kojima se prethodno upoznao u Pravilniku koji se nalazi u rubrici “Uvjeti korištenja“.

***
O Procter & Gamble
P&G donosi proizvode koje koristi gotovo 5 milijardi ljudi diljem svijeta. Njegova široka ponuda uključuje niz pouzdanih, kvalitetnih, vodećih tržišnih marki kao što su, Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Aussie®, Blend-a-dent®, Blend-a-med®, Bonux®, Discreet®, Fusion®, Gillette®, Head & Shoulders®, Jar®, Lenor®, Mach3®, Mr Proper®, Naturella®, Old Spice®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, Tampax® i Tide®. P&G-ova predstavništva prisutna su u 70-ak zemalja diljem svijeta. Za najnovije vijesti i ostale informacije o P&G-u i njegovim markama posjetite www.pg.com