30 ideja za dječju užinu u školi

Škola je već odavno počela i iako su školski dani u današnje vrijeme pandemije virusa COVID-19 izuzetno izazovni kako za djecu, tako i za roditelje, trudimo se izgurati ove teške periode s maksimalnom pribranošću.

Školske torbe, knjige i ostala oprema su odavno već kupljeni ili posuđeni, a sada ćemo se malo pozabaviti aktualnim brigama roditelja školaraca, odnosno školskim užinama.

U blizini škola često se otvaraju pekare, fast food-evi, i sl. jer su djeca povodljiva slatkim mirisima i u trenutku gladi će vrlo rado kupiti sendvič, burek, pizzetu, krafnu, kroasan, čips i sl.

No, ovo je hrana jako slabe nutritivne vrijednosti, odnosno bez vitamina, minerala, vlakana i drugih dobrih nutrijenata bitnih za funkcioniranje i razvoj djeteta.

Zato je važno djecu učiti zdravoj prehrani te se malo pomučiti kako bi vaše dijete konzumiralo više zdrave hrane, a manje nezdrave, odnosno bogate konzervansima, masnim kiselinama, aditivima, emulgatorima, itd.

Kao što većina roditelja već jako dobro znaju – djeca su prevrtljiva, osobito što se tiče hrane. Jednog dana vole određene namirnice, a već sljedećeg ih preziru iz nekog čudnog razloga.

Brzo se zasite neke hrane pa je potrebno često mijenjati izbor namirnica. Treba im dati mnogo različitih mogućnosti da bi im ručak ostao zanimljiv.

zdrave uzine za djecu

Kako bismo vam olakšali svakodnevne muke oko dječje prehrane, donosimo vam popis nekih zdravih ideja za školski ručak za djecu, čije namirnice više-manje sve možete pronaći u obližnjoj trgovini, pregledajte na primjer Plodine katalog.

> Sendvič sa maslacem i džemom, kriške jabuke, štapići sira
> Sendvič s puretinom i sirom, krekeri, maline
> Sendvič sa šunkom i sirom, kuhano jaje, klementina
> Sendvič sa sirom, jagode, povrće po izboru
> Sendvič s humusom, banana, kolačić
> Sendvič s krem ​​sirom i džemom, kriške jabuke, pečeni slanutak
> Muffin od zdrave čokolade sa sirom i voćem
> Piletina narezana na kockice, mrkva i grašak, jagode
> Tjestenina s pestom, voće
> Krekeri, sir, voće i povrće (mrkva, krastavac, grašak)
> Muffin od banana i sira
> Muffin od borovnice i jogurt
> Tvrdo kuhana jaja, krekeri, grožđe, mrkva
> Palačinke sa sirupom i voćem
> Slane palačine sa šunkom i sirom, jogurt
> Tost sa šunkom i sirom, voće
> Pecivo s krem ​​sirom, kruška
> Šunka omotana oko štapića sira, pereci, krastavci, kriške naranče
> Šunka omotana oko štapića sira, rolat, mrkva, ananas
> Sendvič s puretinom i sirom, kriške jabuke
> Tortilja s puretinom i sirom, pečeni čips, voće
> Tortilja s tunjevinom, sirom i salatom, voće
>Tortilja s humusom i krastavcima, krekeri od sira, jagode
> Smoothie u cool čaši s poklopcem, paketić miješanih orašastih plodova
> Integralni kruh s namazom od svježeg sira i povrćem
> Integralni kruh s piletinom i sirnim namazom, borovnice
> Integralni kruh s tunjevinom i sirom, sherry rajčice, voćni sok
> Muesli čokoladica, jogurt, miješano orašasto voće
> Tost s maslacem od kikirikija, šumsko voće, jogurt
> Integralno pecivo, humus, rajčica, jogurt

S obzirom da školska godina traje čak 9 mjeseci u godini, možete samo zamisliti koliko pekarskih proizvoda i druge nezdrave hrane djeca konzumiraju u tom periodu ako je jedu na dnevnoj bazi.

Zato se dobro organizirajte te npr. svake nedjelje se s djetetom dogovorite i napravite raspored prehrane za svaki dan u tjednu.

Možete mu pokazati spisak koji smo vam mi pripremili ili napraviti svoju kombinaciju prema preferencijama svog djeteta.
Ovako ćete dijete naviknuti na zdrave prehrambene navike, a i ono će tijekom svakog dana u školi bolje funkcionirati.