
Razgovarali smo s Antonijom Beluhan, izvršnom direktoricom prodaje u tvrtki Lola Ribar koja je lider u proizvodnji sanitetskih i higijenskih proizvoda u Hrvatskoj i Europi.
Sa svojim bogatim iskustvom u prodaji medicinskih proizvoda i strastvenim pristupom timskom radu, Antonija Beluhan nam je otkrila što je inspirira, koji su izazovi u poslovanju i kako tvrtka Lola Ribar neprestano podiže ljestvicu u svom poslovanju.
U nastavku donosimo zanimljiv i inspirativan razgovor o inovacijama, društvenoj odgovornosti kojima je posvećena ova tvrtka i osobnim vrijednostima koje oblikuju ovu uspješnu priču.
W: Što Vas je inspiriralo da se pridružite tvrtki Lola Ribar i preuzmete poziciju izvršne direktorice prodaje?
Nakon dugogodišnjeg rada u stranoj tvrtki, s velikim zadovoljstvom sam prihvatila poziv predsjednika Uprave društva Lola Ribar d.d. Dobila sam povjerenje Uprave i priliku da svoje iskustvo i znanje u segmentu prodaje medicinskih proizvoda primijenim u hrvatskoj tvrtki.
W: Možete li nam reći nešto više o Vašoj osobnoj misiji u ovom poslu i koliko je ona važna u tvrtki Lola Ribar? Što Vas osobno najviše veseli u Vašem poslu i doprinosu koji pružate kroz tvrtku u kojoj radite?
Naravno, misija i razvoj u ovom poslu izuzetno su važni. Izazovi su svakodnevni, ali upravo oni nas čine jačima na svim poljima. Najviše me veseli timski rad i razvoj u svim segmentima koji nas vodi do finalnih proizvoda. Sve to u konačnici donosi izvrsne rezultate, zadovoljne kupce i krajnje korisnike. Bez toga ne bismo postali lideri na tržištu.
W: Kakva je vizija tvrtke Lola Ribar kada je riječ o inovacijama u proizvodima za djecu?
Radimo na nekoliko novih projekata, a naš fokus ostaje na njezi beba i djece, s naglaskom na prirodne materijale, kako nalaže struka. To uključuje edukaciju trudnica na trudničkim tečajevima, u rodilištima, patronažnim službama i slično.
W: Što razlikuje vaše proizvode od drugih na tržištu? Na koji način tvrtka osigurava kvalitetu i sigurnost svojih proizvoda?
Rekla bih da su drugi učili od nas. Kvaliteta se ne stječe preko noći. Mislim da je dovoljno reći da je Lola Ribar osnovana 1932. godine, a danas, nakon 92 godine, lider je u proizvodnji sanitetskih i higijenskih proizvoda u Hrvatskoj i Europi. Konstantno ulaganje u razvoj i ljudske potencijale ključ je našeg uspjeha.
W: Kako se razvila vaša ideja o pružanju podrške Klaićevoj bolnici? Što Vas je potaknulo na taj korak?
Smatram da bismo svi trebali pridonijeti, svatko na svoj način i prema svojim mogućnostima.
W: Kako vaši proizvodi pomažu medicinskom osoblju u svakodnevnim radnim zadacima i u poboljšanju kvalitete skrbi za djecu?
Naši stručni suradnici svakodnevno su u kontaktu s medicinskim osobljem. Mišljenje struke nam je na prvom mjestu u razvoju inovativnih proizvoda koji doprinose poboljšanju kvalitete rada medicinskog osoblja te osiguravaju sigurnost za male pacijente.
W: Kako tvrtka Lola Ribar integrira društvenu odgovornost u svoje poslovne procese? Koliko Vam je važan aspekt davanja natrag zajednici?
Aspekt pomaganja nam je iznimno važan. To kontinuirano pokazujemo kroz razne humanitarne akcije tijekom cijele godine. Posebno smo osjetljivi kada je riječ o podršci trudnicama i djeci.
W: Koje biste savjete dali drugim tvrtkama koje žele podržati bolnice i medicinske ustanove kroz svoje proizvode i usluge?
Kako glasi poslovica: “Sto malih, jedna velika stvar.” Upravo tako – ujedinimo se i zajedno napravimo veliku stvar za naše pacijente.
W: I za kraj, što biste poželjeli svima za ove blagdane?
Zdravlje i ljubav.
Intervju; Diana Mikloš, glavna urednica Wish mama portala