Igranje s ručnim svjetiljkama u mraku

Jeseni se veselimo zbog mnoštva razloga, ali kraći dani nikako nisu među njima. Ovo je doba godine kada dječja dosada doseže svoj vrhunac, ali uz malo vaše pomoći to ne mora biti slučaj. Manjak prirodne svjetlosti možete tako iskoristiti organiziranjem zabavnog „noćnog druženja za djecu“ u kojem će veselo uživati i do nekoliko sati.

Uz svoje mališane, okupite nekoliko njihovih prijatelja, svima podijelite ručne svjetiljke i predložite im da zaigraju neku od zanimljivih igara u nastavku.

Svjetlosno probijanje leda

Ovo je odlična igra u slučaju da se okupljeno društvo još dobro ne poznaje, ali i prilika da djeca jednostavno budu šašava. Igra se tako da se svi okupe u krug, ali da jedan igrač stane u centar kruga i svjetiljkom samovoljno nekoga osvijetli. U tom trenutku, osvjetljena osoba treba reći nešto smiješno o sebi, ispričati vic, nešto otpjevati ili otplesati.

Također, može se igrati na način da netko od djece započne izmišljenu priču, zatim osvijetli sljedeću osobu koja će ju nastaviti i tako u krug. Vi možete sve snimiti, zapisati i na kraju im pročitati cijelu priču naglas.

skriveno-blago

Lov na skriveno „blago“

Idealna igra za nešto veću djecu, ali vrlo prilagodljiva i za malo mlađe. U ovoj igri bi svaki igrač trebao imati svoju svjetiljku ili se djeca mogu rasporediti u nekoliko timova tako da vođa svakog tima dobije svjetiljku. Na vama je da, ovisno o raspoloživom prostoru, sakrijete predmete i usput im pružite suptilne tragove kako bi ih svjetiljkama uspješno pronašli. Pobrinite se da predmeti budu nešto što će ih razveseliti, kao što su igračke ili slatkiši.

Svjetleći limbo ples

Ovo je zabavna inačica običnog limba koji se izvodi s fizičkom preprekom. Međutim, u ovoj igri jedna osoba drži svjetiljku, a drugi igrači uz pratnju glazbe jedan iza drugog lagano dolaze do svjetlosne prepreke i zatim ju spuštanjem tijela pokušavaju izbjeći. Ova će igra u djeci pobuditi pravi natjecateljski duh jer će svatko od njih htjeti biti pobjednik. Zabavno, zar ne?

Slova i pojmovi u sjeni na zidu

Ovo je igra koja će najviše zabaviti djecu koja su tek krenula u školu i upoznaju se sa slovima. Prije same igre, bilo bi dobro da nabavite ili izradite slova od materijala kao što je karton ili pluto. Neka djecu sjednu na jastuke posložene po podu, a vi upalite svjetiljku i ispred svjetla položite jedno slovo. Djeca će zatim na zidu ugledati sjenu pokazanog slova i onaj tko prvi uspješno pogodi o kojem je slovu riječ – pobjeđuje.

Osim slova, djeca mogu zaigrati i popularnu igru pantomime. Možete tako svakom djetetu šapnuti pojam kojeg će pokušati izvesti pred drugima. Neka pojam bude jednostavan, poput životinje ili nečega što će biti lako prepoznati kada se pretvori u sjenu na zidu. Ova igra nema posebnih pravila, neka se djeca izmjenjuju sve dok im ne dosadi.

Svjetlo koje izmiče

Djeca obožavaju promatrati brzinu svjetla koje im neprestano izmiče pred očima pa možete iz sekunde u sekundu osvjetljivati određeni dio prostora. Pomičite tako svjetlost počevši od plafona, preko zidova pa sve do podova te ga u nekom trenutku fiksirajte samo na jednom mjestu. Djeca će hitro potrčati prema njemu u želji da ga dotaknu. Naravno, igra nije zabavna ukoliko se to desi, pa se potrudite da ne uspiju u svom naumu.

krijesnice

Hvatanje krijesnica

Cilj igre je uloviti krijesnice koje su u ovoj priči zapravo djeca, a ne simpatične životinjice. Pravila su jednostavna – jedno dijete ima ulogu krijesnice i svakih 30-tak sekundi pali svjetiljku kako bi ga ostala djeca lakše ulovila. Važno je da prostor bude u potpunom mraku, kako se djeca ne bi mogla uopće vidjeti. Svakako je bitno da prostor u kojem se djeca nalaze bude ravan i bez ikakvih prepreka na podu jer bi u protivnom moglo biti manjih ozljeda.

Tagiranje svjetiljkom

Odnosno igra tagiranja (označavanja) i skrivanja u mraku, koja se igra tako da se odabere samo jedan igrač koji svjetiljkom pronalazi ostale suigrače skrivene u mraku.

Nakon što odabrani igrač zatvorenih očiju izbroji do 50, ostali sudionici pronalaze mjesta za skrivanje. Nakon brojanja, njegova je misija u mraku pronaći nekog od suigrača i osvijetliti ga svjetiljkom. U tom trenutku, oni mijenjaju uloge i igra se odmah nastavlja.