Ne.Ne.Ne.: Novi multibrand store za djecu koji briše granice

Trendovi iz Berlina, Amsterdama, Pariza, Tel Aviva i Chicaga u Deželićevoj 8.

U samom središtu Zagreba otvoren je multibrand store za djecu Ne.Ne.Ne., zastupnik brendova koji dječju modu čine potpuno drugačijom.
Brendovi dolaze iz Njemačke, Nizozemske, Izraela, Francuske, Portugala i SAD-a, a neki od njih su: nununu world, Little Man Happy, Mói, PLAY UP, SNURK, NANAMI, Mini Melissa, Snooze baby, Jaq Jaq Bird, Plan Toys i ILADO.

IZDVOJENO:
Uz odjeću i obuću za djecu do 7 godina, dostupne su i didaktičke igračke te nakit za trudnice.

Tea Matičevic, Ana Šarić Karamarko
Tea Matičevic i Ana Šarić Karamarko

Kako Ne.Ne.Ne. briše granice u dječjoj modi, nisu propustile pogledati ni Ana Vilenica, Ana Šarić Karamarko, Mara Bratoš, Petra Kurtela, Mirna Medaković, Ivan Šarić i Korana Gvozdić te brojni drugi koji su s velikim interesom pogledali ponudu te odabrali omiljene komade za svoje mališane.

manuela-sola-nikola-zinic
Manuela Šola i Nikola Žinić

Na otvaranju dućana Ne.Ne.Ne, vlasnica Manuela Šola izjavila je: „Kako smo moj partner i ja postali roditelji, uočili smo da u Zagrebu nedostaje dućan s ponudom kvalitetnih brendova izvrsnog dizajna, ali i ekološke proizvodnje.
Sretni smo jer u Ne.Ne.Ne. svatko može pronaći brend za sebe, odnosno za svoje dijete. Posebno smo ponosni jer su u Zagreb došli neki od poznatih svjetskih brendova, kao što su nununu world i Little Man Happy.“

Za male ljude s velikim stavom
Kad kažemo „drugačiji“, Ne.Ne.Ne. to zaista i jest. Ovaj multibrend store briše razlike između dječaka i djevojčica pružajući asortiman unisex odjeće.
Dio didaktičkih igračaka izrađen je od recikliranog drva, a određeni tekstili čak poprimaju miris roditelja kako bi mališani svakodnevno imali osjećaj blizine roditelja te ugode i mira. Dostupne su i majice s UV zaštitom te cipelice koje ispuštaju ugodan miris tijekom izlaganja na višim temperaturama.

ne-ne-ne-1

Dućan je smješten u neposrednoj blizini Muzičke akademije i HNK, u Prilazu Gjure Deželića 8. Agencija Bruketa&Žinić&Grey kreirala je vizualni identitet, dok je agencija Brigada osmislila dizajn prostora kojim dominira živo drvo za koje je zaslužan studio bOTANIKE.

Manuela Šola i Mara Bratoš
Manuela Šola i Mara Bratoš

Kombinacija drva, metala i neutralnih boja interijera odražava unisex filozofiju prema kojoj ružičasta nije nužno za djevojčice, a plava za dječake. Prostor je siguran za slobodno kretanje djece, a bezbrižnu kupovinu omogućuje i stol za previjanje kojeg roditelji uvijek mogu koristiti.

Petra Kurtela i Mirna Medaković
Petra Kurtela i Mirna Medaković

Organsko podrijetlo materijala i održiva proizvodnja
U asortiman Ne.Ne.Ne. dućana ulaze isključivo brendovi fokusirani na održivu proizvodnju i materijale organskog podrijetla.

Proizvodi posjeduju priznate certifikate Der Global Organic Textile Standard (GOTS) i The STANDARD 100 by OEKO-TEX®. Certifikati garantiraju organsko podrijetlo tekstila i izbjegavanje štetnih kemikalija koje mogu narušiti dječje zdravlje i okoliš.