Trudnica

Važne hranjive tvari za svaku trudnicu

Njegovati vaše dijete znači više od konzumiranja svih važnih proteina koji izgrađuju tijelo i ugljikohidrata koji osiguravaju energiju. To također znači pružati mu raznovrsne vitamine i minerale.

5 načina da dobijete više hranjivih tvari iz hrane

Većina voća kojeg danas kupujemo je nedozrela, tako da trebate pričekati da voće omekša i promjeni mu se boja prije nego što ga pojedete, biti će ukusnije a sadržaj vitamina će biti najveći.

Porođajna podrška i skrb

Iako je nemoguće predvidjeti vrstu trudova i porođaj koji ćete iskusiti, možete puno učiniti kako biste iskustvo učinili pozitivnim – to je samo pitanje obavljanja domaće zadaće.

5 najvažnijih vitamina i minerala za ženu

Otkrijte top 5 najvažnijih vitamina i minerala koje treba svaka žena.

Mastitis – upala grudi kod dojenja – koji su simptomi?

Baš kad ste zadovoljno pomislili da vam je dojenje relativno jednostavno krenulo, odjednom iznenađenje. Crvenilo, tvrde, bolne, vruće dojke s kvržicama, visoka tjelesna temperatura i groznica – da, vjerojatno je riječ o mastitisu.

5 načina stimuliranja vašeg nerođenog djeteta

Kako stimulirati svoje nerođeno dijete kroz par laganih primjera.

Napravite bezglutenske palačinke sa psyllium ljuskicama

Drage trudnice muči li vas loša probava i zatvor? Psyllium ljuskice izvrstan su prirodni nježni laksativ koji sjajno rješava probleme zatvora. No, zanimljivo je da psyllium ljuskice mogu jako dobro djelovati i na smirenje proljeva.

Ovih pet simptoma pobačaja nikako ne smijete zanemariti

Pobačaji u prvih 13 tjedana trudnoće dešavaju se mnogo češće nego što mislimo. Dešavaju se čak u deset posto trudnoća.

Omega 3 pvezuje se sa razvojem mozga fetusa

U vrijeme trudnoće važno je obratiti pažnju na uzimanje omega 3 masnih kiselina koje djeluju pozitivno i na trudnicu i na fetus, a kasnije i na novorođenče.

Jednostavne vježbe za trudnice

Kako bi se trudnica bolje osjećala, ali i bolje podnosila trudnoću, preporučuje se vježbanje za vrijeme dok nosite vašu bebu.